publicidad

publicidad

Lady Nitro - Cap al nord



Porta la nit en els ulls
porta la rabia a la sang
una nena de ciutat
que mai dormía al seu llit
i em tenía quan volía
no sabía qui era jo
(i li vaig dir)
Tinc que seguir el meu camí
tinc que fugir del dolor
tinc mentides que amagar
tinc un record a la pell,
el que tinc està tot dintre meu
ella mai va dir res que fos
(que fos veritat)

I JO ESTARÉ BÉ
QUAN ES FAGI FOSC
M ÁMAGARÉ DINS EL BOSC
QUAN ARRIVI LA SÓN
BUSCANT EL MEU LLOC
CAP AL NORD.

Em faré un llit vora el riu,
m’amagaré dins el bosc,
i quan arrivi l’estiu
seré l’espirit del foc
i potser trobi l a pau
o potser només em torni boig.
(vine amb mi)

I JO ESTARÉ BÉ
QUAN ES FAGI FOSC
M ÁMAGARÉ DINS EL BOSC
QUAN ARRIVI LA SÓN
BUSCARÉ EL MEU LLOC
CAP AL NORD.

DIGALS-Hi QUE JO ESTIC BÉ
ESTIC CONTENT QUAN ESTIC SÓL... (X 4)

Letra i música: Paco Giménez C.

No hay comentarios:

publicidad

publicidad